четверг, 31 марта 2022 г.

01 квітня, п'ятниця

 Доброго  дня  мої  любі  малята . Дуже рада з вами знову зустрітися, я сподіваюсь, що всі будуть слухняні та уважні.



Діти, до нас завітала Весна. Чи відчуваєте ви ії? Послухайте уважно казочку про чотири сетриці-господині.

   "Жили собі чотири пори року: Зима, Весна, Літо, Осінь. Жили вони дружно у злагоді і мирі, та по черзі панували на Землі: три місяці-Зима, три місяці-Весна, три місяці-Літо, три місяці-Осінь.
    Але одного разу Зима вирішила, що вона головна на Землі: нахмуріла брови, махнула засніженим рукавом і не захотіла поступатися Весні. Стурбувалися люди, засумували під сніговим простирадлом рослини, перестали співати птахи. Разом з ними захвилювалися Літо і Осінь.
   Лише одна Весна була спокійна і впевнена :
   Не турбуйтеся любі мої! - сказала вона. У мене є диво, яке допоможе перемогти холод..."
    
  - А далі , я не можу нічого прочитати, тому що , мабуть сніжинка залетіла на сторінку і розтанула там, всі букви розмились. Але у мене є малюнки, можливо, вони допоможуть дізнатися про диво, яке говориться в казці.
  - Подивіться уважно на малюнки:

                                                    1.
                                         2.

3.
- Діти, які зображення ви бачите? (Дати пояснення кожному зображенню, що для чого потрібно).Як ви вважаєте, що може бути дивом, яке допоможе Весні побороти зимовий холод? Звичайно ж це Сонце. Малята, скжіть, чому сонечко може побороти Зиму, а не вогонь чи лампочка.
(Завдання для батьків- виріжте коло з кольорового папіру, це сонечко) 
Д/вправа "Сонечко яке?"З чим, або з ким ми порівняємо сонечко:
- Сонечко жовте, як...(кульбабка (одуванчик)).
- Сонечко кругле, як...(м'ячик).
- Сонечко, ласкаве, як...(мама, бабуся).
- Діти, а як ви думаєте, що робить сонечко, як воно допомагає Весні? (назвати слова-дії: Сонечко світить, зігріває землю, розтоплює сніг, зазирає у віконечко...)
   Мабуть ви вже втомилися, давайте відпочинемо разом зі своїми батьками.



Звертаюся до батьків, шановні, прочитайте дитині вірш К. Перелісної " Весна". По завершенню, разом з дитиною повторюйте цей віршик. Ви починаєте(запитання), дитина продовжує(відповідає), пограйте разом з вашою дитиною.

Весна

Що з весною настає?
- Сніг у полі розтає.
А чому то так буває?
- Сонце його пригріває.
Що ж синіє на землі?
- Ніжні проліски малі.
А що гнеться з-під листа?
- То травичка вироста.
А над полем,що бринчить?
- Любий жайворон дзвенить.

Дидактична вправа "Закінчи віршик"
Батьки повторюють запитання, а діти повинні відповісти теж рядком - відповіддю на ньго.
- Що з весною настає?(Сніг у полі ротає.)
- А чому то так буває? (Сонце його пригріває.)
- Що синіє на землі? (Ніжні проліски малі.)
- А що пнеться з-під листа? (То травичка вироста.)
- А над полем, що бринить? (Любий жайворон дзвенить.)


Шановні батьки , зазделегідь дякую вам за вашу підтримку, за поміч . Прошу, роз'яснюйте незрозумілі слова вашій дитині. Разом ми доб'ємося успіху.

Творче задання: дітки намалюйте наше весняне сонечко,як воно посміхається кожному з нас.
Чекаю ваші малюнки.
Дякую за ваші старання. До побачення, до нових зустрічей.






Комментариев нет:

Отправить комментарий

01 квітня, п'ятниця

  Доброго  дня  мої  любі  малята . Дуже рада з вами знову зустрітися, я сподіваюсь, що всі будуть слухняні та уважні. Діти, до нас завітала...